Vores kunder og samarbejdspartnere

Boligforeningsweb startede som samarbejde mellem ABF og Twentyfour – det kan du læse mere om her. I Boligforeningsweb sidder vi et team på +35 udviklere, som alle er klar til at hjælpe. Vores team har over 10 års erfaring i at udvikle hjemmesider, apps og lave integrationer mellem alverdens IT-systemer. Vores specialister har udviklet en skabelon til boligforeningers websites, så din boligforening nemt og hurtigt kan få skræddersyet en hjemmeside, der passer til jeres behov. I kan herefter selv nemt opdatere den med ny og relevant information gennem det brugervenlige design. Så garanterer vi, at sikkerheden er helt i top med login og backend, der altid er opdateret.

Vores typiske kunder

I Boligforeningsweb har vi særligt god erfaring med at levere løsninger til ejerboligforeninger og andelsboligforeninger – men vi er altid klar til at skræddersy et website til lige netop den forening, der har brug for det. Du kan læse mere om vores typiske kunder, eller hvad vi kan gøre for din sommerhusforening eller kolonihaveforening, eksempelvis.

Vil du gerne vide, hvad sådan en ny hjemmeside skal kunne? Læs mere om hvordan de forskellige funktioner kan hjælpe jeres forening. Vi har fokuseret på at udvikle en række konkrete funktioner og sektioner til websitet. Det er hjælpemidler, vi ser et behov for i boligforeninger, men hvis jeres boligforening har andre idéer, så lytter vi gerne – det er jo trods alt jer, der er eksperterne i lige netop jeres boligforening. Der er bl.a. funktioner som håndværkerliste, online husorden, akut information, online opslagstavle, upload bestyrelsesreferater og vedtægter.

Der er høje forventninger til et nyt website. Det skal loade hurtigt, virke på alle enheder (mobil, tablet og pc), og så skal udseendet være moderne. Det skal samtidig vise, hvad det er, der gør jeres boligforening unik, og derfor sørger vi for, at det nemt kan tilpasses, så det matcher lige netop jeres boligforenings ønsker og behov.

Der kan ændres farver, teksttyper (font), sektioner, knapper, billeder, opsætning, funktioner og meget mere. Vi sætter også gerne integrationer op med jeres eksisterende systemer, f.eks. kalendersystemer, beskedsystemer, digital opslagstavle, e-mails, sociale medier m.fl. Før vi går i gang med at udvikle jeres website, laver vi en forundersøgelse og identificerer jeres behov og kriterier. På den måde kan vi hurtigt og effektivt levere en løsning, I bliver glade for.

Overkommelige priser

Prøv gratis i 1 måned. Intet kreditkort påkrævet. Vi kan hjælpe med alt opsætningen og vi har arbejdet med et utal af ejerforeninger og andelsboligforeninger så vi kan garanteret også hjælpe dig. Kontakt os, hvis du har de mindste bekymringer.

Advanced

479+ kr. pr. måned
  • Hjemmeside
  • Booking kalender
  • Direkte login, Ventelister
  • Flot design, Online opslagstavle
  • Guides, Akut information
  • Gratis opsætning
  • Andre custom funktioner og meget mere...

Plus

354 kr. pr. måned
  • Hjemmeside
  • Booking kalender
  • Direkte login, Ventelister
  • Flot design, Online opslagstavle
  • Guides, Akut information
  • Gratis opsætning
  • Og meget mere...

Basic*

212 kr. pr. måned
  • Hjemmeside
  • Booking kalender
  • Direkte login, Ventelister
  • Flot design, Online opslagstavle,
  • Guides Akut information
  • Gratis opsætning og meget mere...
  • *Skal være ABF medlem

Hos os får du flere brugbare, tidsbesparende og smarte funktioner

Vi ved, hvad det kræver at bygge et velfungerende website. Og så ved vi også, hvad du har brug for, hvad dine beboere har brug for – og hvad der er lækkert at have. Se nogle af vores mest populære funktioner herunder.

Håndværkerlisten

Gør det nemt og genkendeligt for alle med en online håndværkerliste og minimer det administrative bøvl, der kan være ved renoveringer. Find retningslinjer, sparring, relevant information m.m..

Læs mere om online håndværkerliste

Beskriv foreningen

Ingen kender din forening, som du gør. Derfor skal du selvfølgelig også have mulighed for at fremhæve lige netop det, der gør din boligforening til det bedste sted at bo.

Læs mere om at beskrive foreningen online

Online opslagstavle

Med en online opslagstavle kan du nemt både uploade og finde praktiske informationer. Det øger funktionaliteten og gør information langt mere interaktivt.

Læs mere om online opslagstavle

Direkte login

Et direkte login er en løsning, som leverer en bedre platform til administrering af boligforeninger. Det er nemmere at håndtere, og så øger det sikkerheden for både bestyrelse og beboere.

Læs mere om direkte login

Akut information

Det er vigtigt, at akut information når alle beboere. Derfor har vi lavet en samlet platform i det interne beskedssystem, så du kan sikre, at nyttig viden når hurtigt ud til de rette.

Læs mere om akut information

Online husorden

Der er mange fordele i at lægge dokumenter såsom husorden online. Det giver bl.a. let adgang og nem og hurtig mulighed for at opdatere den, når der kommer ændringer. Så er alle altid opdaterede.

Læs mere om online husorden

Opret information om din vicevært

Viceværten varetager mange arbejdsområder og er en vigtig del af langt de fleste boligforeninger. Det giver bedre overblik, når informationer, guides, projekter, kontaktoplysninger m.m. er samlet.

Læs mere om at oprette information om din vicevært

Opstille vedtægter

Når man samler vedtægterne online lettes håndteringen, og det bliver nemmere for alle at tilgå og administrere dokumenterne. Det øger både brugervenligheden og sikkerheden.

Læs mere om online vedtægter

Uploade bestyrelsesreferat

Ved at digitalisere bestyrelsesreferater optimeres bestyrelsesarbejdet. Det, at have bestyrelsesreferater online, er en hjælpende hånd i hverdagen og øger sikkerheden på websites.

Læs mere om online bestyrelsesreferater

Nikolaj Jansen, Account Manager